Sunday 25 May 2014

NEVER GIVE UP "HAIR SERUM" 110ML


NEVER GIVE UP "HAIR SERUM" 110ML

FUNGSI

Dengan kajian formula , terhasillah serum rambut Zarraz ini. Serum rambut yang penuh dengan khasiat ini dapat membantu merawat dari akar umbi rambut sehingga ke hujung rambut. Menguatkan struktur rambut, memberi nutrisi agar anak-anak rambut ( sel baru ) aktif akan tumbuh semula dengan 5x ganda . Ia amat bagus bagi membantu rambut rapuh.

CARA PENGGUNAAN

Dalam keadaan rambut yang lembap atau kering, Sapukan serum rambut ini pada keseluruhan kulit kepala yang bermasalah yang sering mengalami rambut yang patah,kegatalan atau rambut yang " kurang ".

Digalakkan sapu juga pada hujung rambut bagi membaiki rambut yang berpecah atau bercabang.

Bagi kaum wanita yang bertudung,sekiranya rambut anda lembap, selepas menyapu serum ini, haruslah dikeringkan rambut dahulu sebelum memakai tudung.

Boleh dijadikan minyak rambut . Lebih-lebih lagi bagi kaum lelaki. Pasti anda akan merasai kelembutan dan perbezaan selepas memakainya. Pakailah sekerap mungkin ( 1hari 3x ) bagi anda yang menghadapi masalah rambut gugur. Jika untuk " MAINTAINING " atau hanya untuk lebih menguatkan rambut serta mengekalkan rambut yang sedia sihat , anda boleh memakai 1hari 1x sudah memadai.

BAHAN UTAMA PRODUK

- Glycoproteins
- Glutamic acid
- Valine
- Threonine.
- Hydrolsed Soy Protein
- Gingko Biloba extract
- Vitamin B5 ( Panthenol )
- Vitamin E
- Rosemarry extract
- Lemon

Untuk menempah sila SMS HAIR SERUM KE 017-8803369

No comments:

Post a Comment